logo - Mega Media

Blog

Promocyjne pułapki – jak nie dać się nabrać?

08.09.2017

Wyjątkowe okazje, wyprzedaże, super oferty, wciąż jesteśmy nimi bombardowani. Promocje to przecież dźwignia handlu, ale czy sprzedawcy nie nadużywają tego zwrotu? Zewsząd otaczają nas podobne hasła, ale ile mają wspólnego z rzeczywistością? W zasadzie dowiadujemy się, że niemal każda oferta jest tak naprawdę promocyjna. Jak się w tym wszystkim połapać i nie dać sobą manipulować? Sprzedawcy stosują różne sztuczki. Wystarczy podnieść cenę, przekreślić, wpisać starą i już mamy super promocję. Podobnie jak na wielkich wyprzedażach, gdzie tak naprawdę nie ma żadnych obniżek albo są niewielkie, ale głośne akcje działają na wyobraźnię klientów. Oczywiście nie twierdzimy, że wszystkie promocje to ściema, ale coraz trudniej nie dać się oszukać. Jak być zatem świadomym konsumentem? Przede wszystkim trzeba wiedzieć czego się chce i śledzić zmiany ofert asortymentu u tego samego sprzedawcy. Warto też śmiało zadawać pytania, na czym polega dana promocja i jaka była cena wyjściowa przed jej wprowadzeniem. Agencja reklamowa Mega-Media oczywiście również często oferuje rabaty i zniżki, o czym na bieżąco przeczytacie na naszej stronie internetowej. Zawsze jednak staramy się być w tym uczciwi i rzetelni. U nas jeśli jest promocja, to cena faktycznie spada. Nie nadużywamy więc tego słowa. Podobnie przy większych zamówieniach, gdy stosujemy rabaty, one faktycznie się opłacają! Chcemy po prostu być fair. Dzięki temu zawsze możecie być pewni, że u nas wyjątkowa okazja, rzeczywiście taką jest.   

Powrót

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij