logo - Mega Media

Blog

Twój pierwszy raz z Agencją

10.10.2017

Twój pierwszy raz z agencją

Zanim zdecydowałeś się na ten krok, pewnie nie raz zadawałeś sobie pytania: Jak się do tego zabrać? Czy Cię na to stać? Jak opisać swoje oczekiwania? Którą agencję wybrać? Targany sprzecznymi emocjami, wreszcie dojrzałeś, by podjąć odważną decyzję, że to już najwyższa pora skorzystać z usług…agencji reklamowej. To ważny krok z punktu widzenia klienta, ale pewnie nadal masz mnóstwo wątpliwości, jak taka współpraca powinna wyglądać i w czym może Ci pomóc. Postanowiliśmy wrzucić na naszego bloga krótką serię artykułów, będących małym poradnikiem, jak zacząć swą przygodę z agencją.

Każdego na to stać!

Pierwszym ze stereotypów jest ustalenie budżetu. Nie trzeba być krezusem, aby skorzystać z pomocy fachowców. Często panuje błędne przekonanie, że marketing jest strasznie drogi. Tymczasem wiele zależy od pomysłów i kreatywności marketingowca. Często za niewielkie pieniądze można przeprowadzić skuteczną akcję.  

Powiedz nam czego oczekujesz?

Wiele rzeczy jesteśmy w stanie wymyśleć i podpowiedzieć, ale musimy znać przynajmniej podstawowe oczekiwania. Dlatego też przed wizytą w agencji zrób biznesowy rachunek sumienia, weź kartkę i długopis i napisz, czego potrzebujesz.

Zapoznaj się z ofertą

Większość agencji reklamowych na swoich stronach internetowych zamieszcza dokładne informacje, czym się zajmuje. Może właśnie w ten sposób znajdziesz coś dla siebie. To znacznie ułatwi pierwszy kontakt.

Mierz siły na zamiary

Pamiętaj, że mimo wszystko o wielkości i rozmachu kampanii w dużej mierze decyduje budżet. Nie oczekuj cudów, jeśli nie zabezpieczysz odpowiednich środków. Jeśli nie jesteś czegoś pewny, zacznij od prostych form reklamy, które również mogą okazać się skuteczne.

Bądź cierpliwy, my też mamy terminy

Staraj się zachować spokój. Pośpiech nie jest dobrym doradcą. Dobre projekty wymagają czasu. Potrafimy co prawda w wyjątkowych sytuacjach działać ekspresowo, ale nie jesteśmy w stanie przyspieszyć pracy drukarni, czy pogonić kuriera.

 

Prowadź z nami dialog!

Jesteśmy przyzwyczajeni do nanoszenia poprawek, a nawet całkowitej zmiany koncepcji w trakcie przygotowywania materiałów. Nie bój się mówić szczerze o swoich wrażeniach na bieżąco, ale staraj się z nami rozmawiać. Tylko poprzez interakcję jesteśmy w stanie stworzyć produkt, który zaspokoi Twoje oczekiwania.

Nie denerwuj się, gdy jesteś w kolejce

Agencja reklamowa, jak każda inna firma ma wiele zamówień. Oczywiście staramy się obsługiwać wszystkich na bieżąco, ale czasem po prostu musisz zrozumieć i uszanować, że nie jesteś jedyny i w danej chwili kończymy akurat inny projekt.

Efekty nie przyjdą od razu, działaj konsekwentnie!

Nie możesz od razu przeliczać zainwestowanych środków na liczbę nowych klientów. Pamiętaj, że reklama i budowanie wizerunku marki to proces długotrwały. Często nie da się go tak po prostu zmierzyć.

Warto, abyś rozważył te kilka podstawowych porad, zanim zdecydujesz się na swój pierwszy raz z agencją. Stosując się do nich masz dużo większą szansę na pełną satysfakcję, a już nasza w tym głowa, abyś wielokrotnie wracał w nasze skromne progi.   

 

 

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij