logo - Mega Media

Blog

Agencja Reklamowa kontra Sklepy Internetowe - co wybrać?

17.10.2017

Często zastanawiacie się pewnie, czy warto zamawiać produkty przez agencje reklamowe. Tyle tego przecież można znaleźć w Internecie. Nie raz na pewno słyszeliście, że „to samo na allegro kosztuje dużo mniej”. Potem okazuje się, że paczka trafia w Wasze ręce kilka dni po terminie, produkt nie do końca zgadza się z oczekiwaniami, a co gorsza nie bardzo wiadomo komu to reklamować, bo dostawca nie odpowiada na telefony. Zaoszczędziliście pieniądze, ale czy aby na pewno…? Aby uniknąć więc końcowej frustracji, warto zaufać fachowcom, którzy wezmą od początku do końca pełną odpowiedzialność za Twoje zamówienie. Zwróć uwagę na poniższe argumenty, które za tym przemawiają:

·        Agencja reklamowa załatwi sprawę kompleksowo – od projektu, po zamówienie, pilnując terminów realizacji i jakości produktu, w ostateczności zawsze wiesz do kogo zgłosić się z problemami w razie reklamacji.

 

·        W agencji zawsze wyznaczą opiekuna Twojego zamówienia – masz ciągły kontakt, możesz wprowadzać poprawki przy projektach, konsultować ewentualne uwagi. Twój opiekun to wykwalifikowany pracownik firmy, a nie anonimowy adres mailowy.

 

·        Masz pewność terminów realizacji, bo odpowiada za nie bezpośrednio agencja. Nie interesuje Cię, że kurier pomylił adresy, poczta znów zawiniła, albo coś za późno wyszło z drukarni.

 

·        Możesz stworzyć produkt, jakiego oczekujesz od podstaw. Zamawiając przez Internet jesteś ograniczony zazwyczaj do gotowych wzorników. Nikt nie wysłucha Twoich pomysłów, choćby były najbardziej genialne. Tymczasem większość agencji ma swoich grafików, którzy po krótkiej rozmowie będą w stanie stworzyć projekt według Twych najskrytszych oczekiwań.

 

·        Ostateczna cena zawsze jest zgodna z zamówieniem. Szanująca się agencja nigdy nie naliczy ukrytych kosztów. Zamawiając byle gdzie, okazuje się później, że do ceny nie było wliczone „to i tamto” i cała pozorna oszczędność wychodzi dopiero na fakturze, która wystawiona jest na zupełnie inną kwotę.

 

·        Będąc lojalnym klientem możesz liczyć na rabaty i gratisy. Warto więc na dłużej związać się z jedną firmą. Porównując setki ofert tracisz mnóstwo czasu. Oszczędzasz przy tym niewiele, co i tak śmiało mogłoby się zwrócić w gratisach.

 

·        Stały klient może negocjować. Mając dobry kontakt z wybraną agencją reklamową, zawsze możesz „uszczknąć” nieco na końcowym rachunku, na co anonimowy sprzedawca z Internetu raczej się nie zgodzi.

 

·        Kompleksowość obsługi w jednym miejscu. Zamawiając różne towary z kilku firm, tracisz czas na szukanie, przepłacasz za przesyłkę, a często i tak nie znajdziesz wszystkiego, co byś chciał. Dużo łatwiej załatwić wszystko jednym zamówieniem, złożonym w Twojej agencji.

 

·        Jakość towaru. Odpowiada za niego agencja. Jeśli firma z którą współpracujesz jest na rynku od lat, to znaczy, że dobrze trafiłeś. A co wiesz o przypadkowym, wirtualnym sprzedawcy?

 

Biorąc pod uwagę wszystkie wskazówki, nasuwa się wniosek, że warto je głęboko przemyśleć. Gdy już podejmiesz decyzję, że chcesz zaufać agencji, to równie ważny jest jej świadomy wybór. Dokonaj więc analizy czy firma dysponuje swoim grafikiem, jak długo jest obecna na rynku i jaką ma opinię w branży, czy jest elastyczna, mobilna i dyspozycyjna. To wszystko ma znaczenie i wpływa w pewien sposób na cenę towaru, ale jak mówi przysłowie: „nie stać nas, żeby kupować byle co”.

 

  

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij