logo - Mega Media

Blog

Nie jestem na próbę

20.10.2017

Często spotykamy się z pytaniami, czy „przygotowujemy coś na próbę”. Dotyczy to przede wszystkim nowych klientów, którzy do końca nie są pewni swoich oczekiwań. Nawet przestało to już nas dziwić i irytować, dlatego prosimy zrozumcie, że „agencja reklamowa to nie przymierzalnia”. Nasze produkty to efekt twórczej i kreatywnej pracy sztabu ludzi. A co, gdy dana próbka się nie spodoba lub co gorsza klient stwierdzi, że „jednak rezygnuje”? Kto zapłaci grafikowi za poświęcony czas? Dysponujemy oczywiście w naszej siedzibie przykładowymi gadżetami, które można obejrzeć na żywo. Trudno jednak oczekiwać, aby do każdego zamówienia przygotowywać próbniki, bo to po prostu niewykonalne. Często więc apelujemy do klientów, aby zrozumieli filozofię działania agencji reklamowej. Nasze usługi należą do specyficznych. To nie sklep do którego się wchodzi, przymierza, ogląda, a na końcu rezygnuje lub salon samochodowy, gdzie możliwa jest przymiarka do samochodu czy jazda próbna. Nie mamy gotowych produktów, nie magazynujemy ich na potęgę. Oczywiście tworząc projekty naturalną rzeczą są poprawki i ciągła współpraca z grafikiem, ale to długotrwały, kreatywny proces.

 

Hasło na półkę

Niektórzy czasami się dziwią, że nie mamy gotowych próbek. A kto robi strony internetowe na zapas? Działając w ten sposób, trudno byłoby zarobić na chleb. Poza tym konkurencja nie śpi, a niekontrolowany obrót takimi projektami byłby trudny do zatrzymania. W Internecie jest mnóstwo gotowych szablonów, ale my podchodzimy do każdego klienta indywidualnie. A wyobrażacie sobie na przykład próbki tekstów lub sloganów reklamowych? To byłoby już całkowite szaleństwo. A jeśli się nie spodoba? Co z tym zrobić? Wrzucić do szafy i czekać na następnego, który przyjdzie „po próbkę”?

 

Zamawiający ma przewagę

Klient i tak zawsze jest w uprzywilejowanej pozycji. Może do woli przeglądać portfolia, zanim wybierze daną agencję reklamową. Wystarczy trochę poszperać. Agencje często chwalą się swymi dokonaniami (i my również posiadamy swoje realizacje http://mega-media.com.pl/projekty). Jeśli więc prezentują w swoim dorobku ciekawe projekty, to warto im zaufać. W dzisiejszych czasach, szczególnie gdy mowa o wartościach intelektualnych i pracy twórczej nie ma już rzemieślników. To nie perfumeria z testerami.

 

„Pożyczone” projekty

Spróbujcie postawić się w naszej sytuacji. Co gdy klient powie, że rezygnuje bez podania przyczyny? Może nie potrzebujemy w naszej pracy drogich surowców, ale naszą podstawową wartością jest czas i umiejętności. Dlatego zaangażowanie grafika w przygotowywanie próbek mija się z celem, bo nasi designerzy nie narzekają na brak pracy. A co, gdy taka „próbka”, której klient ostatecznie nie kupi, trafi potem w niepowołane ręce i jest wykorzystywana mimo braku praw autorskich? Nie raz zdarzało nam się natrafiać na takie „zapożyczone” projekty, które nawet wygrywały konkursy. Dlatego trzeba zrozumieć, że agencja reklamowa jak każdy inny biznes ponosi pewne ryzyko zawodowe. Starajcie się to zrozumieć zanim poprosicie o „coś ” na próbę.    

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij