logo - Mega Media

Blog

Jak Cię widzą, tak Cię...kupują

26.01.2018

Stare powiedzenie brzmi trochę inaczej i mówi, że „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”, ale doskonale przekłada się również na marketing i wyniki sprzedażowe. Żyjemy w czasach, gdy stajemy się coraz bardziej wymagający i coraz większą uwagę przywiązujemy do jakości obsługi. Na ogólny klimat i atmosferę relacji z klientami ma wpływ szereg czynników. Nie należy tego upraszczać tylko i wyłącznie do wyglądu zewnętrznego. Ten jest oczywiście bardzo ważny. Handlowiec wcale nie musi być przy tym nie wiadomo jakim bóstwem. Ważne, aby być czystym, schludnym i mieć po prostu klasę. Poza dobrym wrażeniem, jakie musi zrobić sprzedawca, ważna jest również cała kultura organizacyjna firmy. Dla przykładu – chcemy kupić fotel do salonu. Możemy iść do małego sklepiku, połączonego z warsztatem tapicerskim pana Mietka, gdzie niechlujnie poustawiane meble i wszechogarniający nieład biją po oczach. W odwodzie mamy natomiast firmowy salon, gdzie asortyment ustawiony jest według konkretnych kategorii, każdy towar jest dokładnie opisany, dobrze wyeksponowany, a uśmiechnięty sprzedawca tuż po wejściu podchodzi i pyta: „w czym może pomóc”. Oczywiście w pierwszym wariancie może i kupimy taniej. Niewykluczone też, że towar może być równie dobrej jakości, a nawet lepszy. Pytanie jednak, jaką podejmiemy decyzję i czy mimo wszystko nie kupimy tam, gdzie jest po prostu miło i przyjemnie. Podobny efekt działa w całej branży marketingowej. Firma, która od lat ma wyrobioną pozycję na rynku, dysponuje biurem w dobrej lokalizacji, gdzie może zgodnie z przyjętymi standardami przyjąć klienta już na starcie ma dużo lepszą pozycję niż „firma krzak”, czy w ogóle jakieś tam call-center. Każdy aspekt ma znaczenie. Agencja mająca swoją stronę internetową, logotyp firmowy, aktywna na mediach społecznościowych i posiadająca spójną identyfikację wizualną od razu zyskuje w oczach klientów na wiarygodności. Coś w tym jest, że wiele osób jest urodzonymi wzrokowcami i kupuje oczami. Badania psychologii kognitywnej udowadniają, że człowiek wydaje ocenę na temat drugiej osoby średnio w 3-5 sekund. Po tym czasie trudno już odwrócić efekty pierwszego złego wrażenia. Dlatego takie aspekty, jak: dress code pracowników, ładne zdjęcia produktów, odpowiednia estetyka maili, jakość materiałów promocyjnych, wszystko to wpływa na ocenę naszego przedsiębiorstwa w oczach konsumentów. Jakość oczywiście również ma fundamentalne znaczenie, ale żeby w ogóle móc klientowi dać przekonać się o naszej jakości, musi najpierw nam zaufać właśnie oczami. Pamiętajcie więc, że jak Was widzą, taką… będziecie mieli sprzedaż.   

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij