logo - Mega Media

Blog

31.01.2018

Pewnie pomyślicie, że to jakiś żart albo prowokacja z naszej strony. Ostatnio pisaliśmy przecież, że „jak Cię widzą, tak Cię…kupują”, a teraz stawiamy w tytule taką tezę? Oczywiście nie tak do końca. Chodzi nam głównie o to, aby nie przesadzić w drugą stronę, tzn. nie stworzyć reklamy, która będzie zbyt wymagająca dla odbiorcy i narazi nas na pewną pułapkę zbyt wysublimowanych treści. Dlaczego? Przede wszystkim trzeba pamiętać o percepcji naszych potencjalnych klientów. Ktoś może na przykład dojść do wniosku, że nie będzie „klikał” i zapoznawał się z dalszą informacją, bo może ona okazać się dla niego zbyt wymagająca lub skomplikowana. Inny odbiorca może pomyśleć, że skoro reklama jest tak profesjonalnie przygotowana i „dopieszczona”, to może dotyczyć drogiego produktu, na który nie będzie go stać. To trochę jak w relacjach damsko-męskich, wielu mężczyzn po prostu boi się nawiązać kontakt z bardzo atrakcyjną kobietą, zastanawiając się, czy ma jakiekolwiek szanse powodzenia. Dlatego odpuszczają i wolą kontynuować flirt z zadbanymi, ale nie przesadnie wyniosłymi paniami. Warto więc zachować umiar w formie i treści. Jakimi więc kierować się zasadami, jeśli nie samą estetyką? Reklama ma być przede wszystkim skuteczna. Na szczęście dzięki pewnym narzędziom, głównie w sferze internetowej, takimi jak: Google AdWords, czy ostatnio coraz bardziej popularnym Facebook Ads łatwiej można zbadać oddziaływanie przekazu na konkretne grupy odbiorców. Stosujmy więc prosty przekaz, estetyczne, ale nie przesadnie upiększone opakowanie, a skupmy się na takich narzędziach jak targetowanie, w oparciu o określone dane. Internetowe narzędzia są w stanie gromadzić dane o zwyczajach użytkowników, historii ich poczynań w sieci, podejmowanych decyzjach zakupowych, parametrach, geograficznych, demograficznych itd. Nie chodzi więc o to, aby reklama była przesadnie ładna, czy za wszelką cenę brzydka, lecz po prostu funkcjonalna. Zupełnie inną kwestią jest prowokowanie do „klikania” chwytliwym hasłem, obietnicą rabatów itp. o czym już wcześniej pisaliśmy. Dlatego też pilnujcie swoich grafików, aby nie „odpływali” przesadnie z formą, bo wbrew pozorom może to mieć odwrotny skutek do pożądanego.

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij