logo - Mega Media

Blog

Jak przekształcić targi w firmowy sukces?

16.02.2018

Już wkrótce w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu odbędą się dwie duże imprezy targowe – Targi Remontowo-Budowalne oraz dziesiąta edycja Świeckich Targów Edukacji i Pracy. Agencja reklamowa Mega-Media współpracuje z wystawcami, przygotowując materiały, gadżety i doradzając, jak można przekuć w sukces firmy udział w targach. Staje się to coraz trudniejsze, bo i same imprezy są przygotowywane w coraz to bardziej profesjonalny sposób. Uczestnictwo w targach staje się zatem w dużej mierze rywalizacją, jak skupić uwagę na sobie, aby odwiedzający zatrzymali się na dłużej przy naszym stoisku niż poświęcali uwagę konkurencji. Targi to jednak również okazja do wymiany kontaktów właśnie z konkurencją w branży, bo w biznesie bywa tak, że na jednym polu z kimś rywalizujemy, ale w innych dziedzinach możemy współpracować. Czym zatem najlepiej kierować się przy wyborze sposobu ekspozycji? Skupmy się na gadżetach targowych. Jakie wybrać, aby osiągnąć spodziewany efekt? Przede wszystkim trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, do kogo ma być skierowany nasz gadżet, a więc określić grupę docelową. Pomoże nam w tym sama specyfika branży imprezy, w której uczestniczymy. Inne gadżety przygotujemy na targi budowlane, inne na medyczne, czy edukacyjne. Zastanówcie się więc, kto będzie najczęstszym gościem przy Waszym stoisku? Jeśli okaże się, że będą to dzieci i młodzież to trzeba postawić na kolorowe mini zabawki. Dla mężczyzn warto zaproponować coś użytecznego. Jeśli wystawiamy się na targach budowlanych mogą to być miary z logotypem, latarki, narzędzia itp. Panie z kolei cenią sobie eleganckie i estetyczne gadżety. Dobrym sposobem na przyciągnięcie uwagi odwiedzających, aby odróżnić nas od konkurencji jest przygotowanie nietypowego, nieszablonowego gadżetu. Pamiętajmy, że w ten sposób również budujemy swój wizerunek. Dobrze, aby taki gadżet nawiązywał bezpośrednio do naszej działalności. Jeśli więc działamy w branży budowalnej, niech to będzie np. „anty stres” w kształcie kasku, dla kogoś z działu energetyki długopis z diodą w kształcie żarówki, a dla branży kosmetycznej balsam do ust w oryginalnym kształcie. Pomysłów jest oczywiście co niemiara. Ważne, aby gadżet nawiązywał przy tym kolorystycznie do identyfikacji wizualnej firmy. Jeśli nasze logo jest żółte, to gadżet również powinien oscylować w podobnych kolorach. Duże znaczenie ma też jakość materiałów. Jeśli obdarujemy zwiedzających tanią „chińszczyzną”, która szybko się zepsuje, to potencjalny klient może pomyśleć, że taka firma nie jest godna zaufania. Podczas targów warto też pomyśleć oprócz standardowych ulotek, wizytówek, katalogów itp. o zaktywizowaniu zwiedzających. Bardzo dobrze sprawdza się system rabatów i zniżek udzielanych wyłącznie w dniu targów. Nie dawajmy jednak tego całkiem za darmo. Spróbujmy na przykład zachęcić do wypełnienia ankiety (ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) w zamian za rabat. W ten sposób mamy klienta na tacy i będziemy mogli potem to wykorzystać, kierując bezpośrednio do niego ofertę. Wybierając się na targi, miejcie to wszystko na uwadze, aby udział w imprezie przyniósł Wam oczekiwane efekty.

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij