logo - Mega Media

Blog

Zwykła, czy internetowa? Która wizytówka jest lepsza?

03.04.2018

Nie ma co ukrywać, że era tradycyjnych wizytówek odchodzi powoli do lamusa. Oczywiście wciąż je pewnie posiadamy, bo to najlepsza metoda na wymianę kontaktów podczas targów, eventów, czy też wizyt u nowych kontrahentów. Tradycyjna wizytówka na ładnym, najlepiej lakierowanym papierze dodaje również prestiżu, ale przede wszystkim ukazuje najważniejsze informacje, takie jak imię, nazwisko, stanowisko, adres firmy, numer telefonu itp. Zastanawialiście się jednak na ile to jest praktyczne w obecnych czasach? Jeśli jesteś prężnym przedsiębiorcą, który od jakiegoś czasu działa już na rynku, to takich wizytówek możesz mieć dosłownie setki. Połowa pewnie trafi od razu do kosza. Reszta w najlepszym wypadku do jakiegoś skoroszytu typu wizytownika lub bezwładnie błąka się po szufladach. Jeśli jednak już postaramy się jakoś je uszeregować, to potem powstaje pytanie, jak je poukładać? Alfabetycznie? Ale znów według nazw firm, czy nazwisk przedstawicieli? A może jednak według branż? W końcu gdy naprawdę czegoś potrzebujemy, to coraz trudniej w tym gąszczu nam to odnaleźć. Tu przychodzi nam z pomocą wizytówka internetowa. Samo to określenie nie do końca oddaje pewnie znaczenie tego słowa, ponieważ mówimy tu już praktycznie o małych stronach internetowych, tworzonych z gotowych szablonów. Coraz więcej serwisów za niewielkie pieniądze proponuje już przedsiębiorcom otwarcie takich mini witryn właśnie w formie internetowych wizytówek. Szablony są na tyle intuicyjne, że bez pomocy grafików, korzystając z gotowców jesteśmy w stanie sami sobie z tym poradzić. W zamian za niewielkie pieniądze przedsiębiorca otrzymuje swój adres internetowy i podstawową witrynę, gdzie może opisać przedmiot działalności i zamieścić dane kontaktowe, a wszystko w atrakcyjnej graficznie formie. Całość jest najczęściej responsywna, a więc dobrze wygląda zarówna na ekranie monitora, jak i tabletu, czy smartfona. To oczywiście najlepsza alternatywa na starcie. Z czasem można taką wizytówkę rozbudować do rozmiarów profesjonalnej strony internetowej z zakładkami, galeriami i czym tylko dusza zapragnie. Już jednak na poziomie wizytówki, możemy dbać o jej pozycjonowanie i rozpoznawalność w Internecie i to jest chyba największa przewaga. Tradycyjnej wizytówki nikt nie dostanie przypadkowo. Musimy ją osobiście wręczyć lub przynajmniej wysłać do kogoś pocztą. Wizytówkę internetową może natomiast zobaczyć każdy, kto interesuje się danym tematem, czy też branżą i szuka konkretnej informacji w sieci. Wybór pozostawiamy Wam. Oczywiście nic nie zastąpi osobistego kontaktu, uśmiechu, uścisku dłoni i przekazania kontaktu w formie ślicznej, polakierowanej na dobrym papierze wizytówki. Z drugiej jednak strony, nie mamy pewności, czy nie trafi ona po prostu do kosza. W sieci natomiast nasz kontakt raczej nie zginie. Jeśli więc masz wątpliwości, to połącz tradycję z nowoczesnością. Przekaż na spotkaniu wizytówkę, ale zadbaj również o to, aby istnieć w przestrzeni cyfrowej, a Twoje szanse na podtrzymanie kontraktów biznesowych będą jeszcze większe.

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij