logo - Mega Media

Blog

Dobra wizytówka podstawą sukcesu

06.04.2018

W ostatnim poście pisaliśmy o różnicach między wizytówką tradycyjną, a internetową, przyznając delikatnie palmę pierwszeństwa tej drugiej. Skupmy się więc na tym, co powinna zawierać i jak być zbudowana dobra wizytówka internetowa. Badania potwierdzają, że potencjalny klient już po dwóch sekundach podejmuje decyzję, czy pozostanie dłużej na danej stronie, czy nie. Jasne jest, że w tak krótkim czasie nie sposób zatrzymać nikogo samą treścią. Jakie zatem zastosować metody? Przede wszystkim należy zadbać o czytelną architekturę naszej wizytówki/strony, aby klient mógł się w niej poruszać niemal intuicyjnie. Pamiętajmy, że wizytówka nie jest typową stroną internetową, nie przesadzajmy więc z ilością zakładek w menu. Stwórzmy więc atrakcyjną grafikę lub skorzystajmy z gotowych szablonów, koniecznie pamiętając o responsywności, bo coraz więcej ludzi będzie nas szukać na swoich smartfonach. Przejrzysty układ pozwoli na łatwiejsze znalezienie odpowiednich informacji. Skupiamy się na tym, czym się zajmujemy, a więc najlepiej jest w krótki i precyzyjny sposób wymienić nasze obszary działalności. Do tego niezbędne jest oczywiście dodanie naszych danych adresowych i kontaktu z numerem telefonu, adresem email oraz mapką, jak do nas trafić. Prostota wizytówki sprawi, że będzie się ona szybko wczytywała na każdym sprzęcie i będzie się dostosowywała do rozdzielczości użytkownika. Wizytówki www są bardzo ciekawą ofertą dla osób szukających skromnej strony internetowej, która ma po prostu dobrze komunikować usługi, produkty, czy idee. Bardzo ważnym argumentem jest także cena – prosta i elegancka wizytówka będzie tańsza od efektownego serwisu, a może osiągać porównywalnie dobre rezultaty. Niektóre firmy oferują już tzw. mikro strony www z oprawą graficzną, systemem cms i wdrożeniem całości, a czasem nawet z subdomeną. To na pewno niewygórowana kwota i warto ją przeznaczyć, bo efekty mogą okazać się ponadprzeciętne. Poza tym trzeba pamiętać, że wizytówka www może być doskonałą podstawą do poszerzenia treści i stworzenia w przyszłości profesjonalnej strony internetowej wraz z rozwojem naszego biznesu. Niskim nakładem kosztów jesteśmy więc w stanie zbudować doskonałą podstawę pod przyszłą witrynę, jeśli się na taką zdecydujemy, co w profesjonalnym biznesie prędzej czy później będzie nieodzowne.

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij