logo - Mega Media

Blog

Nie daj się przeoczyć, czyli reklama dużego formatu

29.05.2018

Dziś słów kilka o reklamie wielkoformatowej, która jak każdy inny rodzaj ma swoje zalety i wady. Mówi się, że duży może więcej i pewnie coś w tym jest. Reklama wielkoformatowa najczęściej dotyczy segmentu outdoor i najbardziej zauważalna jest w przestrzeni miejskiej. Krótko mówiąc chodzi o te ogromne tablice i billboardy, z jednej strony odwracające uwagę kierowców, ale z drugiej….no właśnie. Takiemu rodzajowi reklamy nie można odmówić jednego – na pewno przyciąga uwagę, a o to przecież głównie nam chodzi. Skuteczność dużych formatów broni się zatem sama. W dużych miastach choćby ze względu na natężenie ruchu i korki, wielu kierowców nawet z czystych nudów przygląda się tablicom. Takie nośniki dobrze sprawdzają się również przy szybkich trasach, drogach szybkiego ruchu, autostradach itp. Nasza główna teza sprawdza się więc w tym przypadku doskonale – duży na pewno będzie zauważalny. Jakie są zatem wady wielkoformatowych powierzchni? Zdecydowanie nie jest to najtańsza forma reklamy, by nie powiedzieć, że koszty mogą okazać się czasami wręcz zniechęcające. Po pierwsze musimy przecież dysponować miejscem i nośnikiem. Jeśli chcemy postawić tablicę, to musimy wydzierżawić działkę i kupić specjalną konstrukcję. Tańszym rozwiązaniem jest wynajem takiej tablicy, ale tu przyjdzie nam płacić miesięczne czynsze. Dodatkowo uwzględnić trzeba sam nadruk. Jeżeli ma być odporny na warunki atmosferyczne, to również nie będzie tani, zważywszy przecież na gabaryty. Dodatkowym minusem jest właśnie jednorazowy koszt nadruku. Jeśli chcemy więc często wymieniać treści, bo mamy nowe akcje, promocje itp. to zdecydowanie przedraża koszty. Pewnie między innymi dlatego reklama wielkoformatowa jest domeną największych firm, które w swoich strategiach mogą sobie na to pozwolić. Zazwyczaj domy mediowe lub agencje reklamowe opracowują pełną strategię dla takiego klienta, tworząc mapę dostępnych lokalizacji itp. Nie oznacza to jednak, że mniejsze firmy zwłaszcza w mniejszych miastach nie mogą sobie pozwolić na taki produkt. Nawet patrząc na przykład naszego Świecia, główna trasa Wojska Polskiego obfituje wręcz w takie nośniki. Mimo, że jest ich wiele, trudno im odmówić dostrzegalności. Planują zatem swoje kampanie, czasem warto postawić na taki produkt. W dużej mierze wiąże się to również z profilem działalności. Reklama na tablicy przy głównej trasie, informująca o stacji kontroli pojazdów, czy myjni dla tir-ów na pewno ma większy sens niż drobnego sklepu, czy małego zakładu usługowego. Pamiętajcie o tym, planując swoje własne wielkie formaty.

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij