logo - Mega Media

Blog

Bezpieczny pracownik chodzącą reklamą

03.07.2018

Dbanie o Bezpieczeństwo i higienę pracy to absolutny obowiązek każdego pracodawcy. W wielu branżach odpowiednie narzędzia i strój BHP jest po prostu niezbędny, a za jego brak grożą spore kary. W dzisiejszych czasach nikt już nie chce się narażać i ryzykować przy tym zdrowia swoich ludzi. Pomyślmy jednak od strony marketingowej. Zastanawialiście się kiedyś, jak świetnym nośnikiem reklamowym może być właśnie odzież i akcesoria BHP? Często aż się prosi, aby wykorzystać kask i kombinezon pracownika do zamieszczenia logotypu, nazwy firmy, czy też adresu strony internetowej. Ubrani w ten sposób pracownicy najczęściej kojarzą nam się z branżami, w których bardzo często przebywa się w delegacjach, stąd okazja do reklamy nasuwa się wręcz sama! Korzyści jest jednak dużo więcej. Pierwsza to choćby podatkowa, bo taki asortyment z całą pewnością warto sobie wrzucić w koszty, by obniżyć podatek. Druga, chyba jeszcze ważniejsza, to wizerunkowa. Odpowiednio ubrany i zabezpieczony pracownik to świetna wizytówka firmy, pokazująca, że właściciel dba o bezpieczeństwo pracy swojej załogi. W ten sposób budujemy obraz przedsiębiorstwa rzetelnego i godnego zaufania, dla którego zachowanie standardów BHP w pracy ma ogromne znaczenie. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie oczywiste. Państwowa Inspekcja Pracy każdego roku wydaje ogromne środki na kampanie społeczne, nawiązujące do tej problematyki. Kontrole i straszenie to jedno, ale przestrzeganie i edukowanie również ma ogromne znaczenie. Statystyki wypadków przy pracy niestety pokazują, że wciąż wiele firm ma z tym problem. Dla agencji reklamowych może to być więc doskonała okazja, aby połączyć reklamę i BHP w jedno opakowanie. Większe przedsiębiorstwa idą jeszcze dalej i oprócz zatrudniania znienawidzonych przez resztę załogi „behapowców” starają się odwracać zasady i zamiast kija stosować również marchewkę. Doskonałym przykładem jest choćby pomysł organizowania konkursów z nagrodami dla pracowników o tematyce BHP. Pole do wykorzystania jest więc przeogromne. Inna sprawa, że same zajmujące się bezpieczeństwem i higieną pracy są już na tyle rozbudowane, że coraz częściej się reklamują. Produktami są przecież nie tylko stroje robocze i akcesoria, ale również, a może przede wszystkim usługi szkoleniowe, gdzie większe firmy wolą zlecać takie sprawy fachowcom. Tak czy inaczej, rynek w tym segmencie jest na tyle ciekawy, że zachęcamy Was do szerszej analizy tematu.

 

Powrót

W związku z tym, że odwiedzasz stronę internetową www.mega-media.com.pl przetwarzamy pewne informacje o Tobie, takie jak informacje o urządzeniu, z którego korzystasz lub o Twoim adresie IP.  Nie znamy innych Twoich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy adres poczty elektronicznej, chyba że zechcesz nam je zostawić w znajdującym się w zakładce kontakt formularzu kontaktowym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mega-Media Marzena Paluchowska ul. Sienkiewicza 3, 86-100 Świecie nr NIP: 559-184-43-46 Możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną na adres biuro@mega-media.com.pl

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci możliwości prawidłowego wyświetlania znajdujących się na stronie treści, zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości likwidacji ewentualnych usterek technicznych a także kontroli ruchu na stronie. Na stronie znajdują się również odnośniki do mediów społecznościowych -  dzięki temu możesz zobaczyć, jacy Twoi znajomi obserwują nas na Facebooku.

Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest uzasadniony interes administratora danych w postaci, zgodnie z treścią przepisu art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, takim jak wymienione powyżej portale społecznościowe, podmiot, który zajmuje się utrzymaniem i techniczną obsługą tej strony oraz podmiot kontrolujący liczbę odwiedzających  stronę. Niektóre z tych podmiotów mają siedzibę w USA i są uczestnikami programu Tarcza Prywatności, co oznacza, że spełniają unijne wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Twoje dane będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż 60 miesięcy.

Masz prawo do żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

W przypadku gdy uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podmioty, które otrzymują Twoje dane osobowe w związku z wejściem na stronę, mogą wykorzystać je do wyświetlania Ci podobnych treści, dopasowanych do tego, czego szukałeś (profilowanie). Bazują one na dotychczasowych stronach internetowych, które odwiedzasz.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i zakresu ich stosowania. Zmiany ustawień mogą być dokonane za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub Twojego urządzenia mobilnego. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w ramach Urządzenia bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu mobilnym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknij